In the closet

Idag hade jag en trevlig dag. Hade alarm på kl 13 (ja, jag behöver alarm till och med om jag ska upp 1 på dagen haha). De sista dagarna med det dåliga vädret har gjort att jag vaknat ännu senare än jag brukar göra, sen ligger jag och degar hela dagen och blir seg och somnar inte förrän 6-7 på morgonen. Så nu har jag börjat vakna mellan 3-4 eller senare. Det är bad! Men kl 3 mötte jag iaf min syrra, vi gick och käka kinamat & sen skulle vi på bussen till station. Där träffade vi på en på Posten som heter Anders som vi höll sällskap med. På station mötte vi Ainaaa, vi 4 satt och småpratade lite tills vi skulle av i Häggvik, Anders skulle vidare. Vi drog till donken då Aina inte hade ätit, hon käkade och så blev vi sega helt plötsligt, orkade knappt röra oss och gick runt som zombies i Stinsen!

Gled runt lite och hade det skoj tills vi kom till Gina tricot, där vi flippa ur och shoppade massor hahah. Eller massor och massor, men shoppade en del iaf. Köpte ett par jeans, ett par jeansleggins, 1 linne och 1 cool t-shirt! ;D Men det tog oss så himla länge haha, var där i evigheter. Efter det var jag sugen på cigg & cola så vi gick först och köpte det, sen till donken där jag köpte en stor cola så satt vi där och pratade i timmar, riktigt mysigt!

Orkade knappt gå upp, cola är sjukt mättande. Men vi gick upp ändå och gick mot tåget eftersom klockan redan var 9 och det skulle ta typ en timma att komma hem. Vi sa hejdå till Aina som vi inte kommer träffa förrän Augusti! Satte oss på tåget & åkte hem, och satt med mamma ett tag och visade våra nya kläder XD

Orkar inte skriva mer nu, imorgon blir en dag med mina kära vänner i stan, puss

Musikvideon nedan & texten är så jag önskar att jag kommer känna någon dag...



There you are
Lookin' just the same as you did,
last time I touched you
And here I am
close to getting tangled up
inside the thought of you

Do you love him
as much as I love her?
And will that love be strong
when old feelings start to stir?

Looks like we made it
Left each other on the way
to another love
Looks like we made it
Or I thought so till today
until you were there everywhere
And all I could taste was love
the way we made it

Love's so strange
Playin hide and seek with hearts
and always hurtin'
And were the fools
standing close enough to touch
those burning memories

And if I hold you
for the sake of all those times
Love made us lose our minds
Could I ever let you go?

Oh no, we made it
Left each other on the way
to another love
Looks like we made it
Or I thought so till today
until you were there everywhere
And all I could taste was love
the way we made it

Kommentarer
Postat av: TQ

Imorgon <3

2009-07-07 @ 00:54:47
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: THAI

Jag är glad att du hade en bra dag idag. <3

2009-07-07 @ 01:30:58
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0