Rest in peace, MJ

Såg just klart på minnescermonin för MJ, fan vad fin den var. Rest in peace!

Idag var jag med gänget, vi drog till Stinsen istället för Stan på grund av det dåliga vädret, visade sig sen att det blev rätt varmt ändå? Eller helt ok. Kollade runt här och var, lite shoppande gjordes, alla köpte varsitt plagg från Ginatricot haha. Där hittar man alltid någon. Där sprätte jag ju mina pengar igår också, nu är jag helt pank /sadface. Men jaja, åker ju på fredag så kommer inte behöva cash på ett tag.

Sen blev vi så hungriga så vi drog till donken, & haffade dom blå glasen <3<3<3 Hahaha nerds vi är! ;) Käkade som fan och sen va alla för sega för att resa oss, vi satt och pratade länge länge länge. Vi var i donken längre än vi var i Stinsen hahaha. Och som TQ sa; typiskt oss :D Alltid att man går runt typ 1-2 timmar sen frågar någon av oss försiktigt "är det någon som är hungrig?" (istället för att säga: jag är hungrig hahaha) och då håller alla med, så då är shoppingen redan över?! hahahaha :D Duktiga vi är som håller oss till samma schema iaf ;) Drog till tåget, var där 10 minuter för tidigt. Får sedan veta att vårt tåg är inställt?! Sen kom nästa 15 minuter senare tror jag. Det var Tanzilas fel. Regnet senare mot dagen var självklart mitt fel. Jag är djävulens barn, som vissa tror ;)

På tåget ringde syster och sa till mig att komma hem snabbt, familjen satt och tittade på minnesstunden. Så när jag kom hem satt vi hela familjen och kollade, nu väntar jag på att musikdokumentären om MJ ska börja igen? Dom visade när han uppträdde en låt, sen blev det reklam, sen nyheter, nu sporten? Allvarligt?! Hahahahaha. Palla avbryta mitt i allt. Milena ringde även, hon är hemma nu! Vi skulle ses men hon var för trött, det förstår jag - hon ringde ju typ precis när hon kom hem?! Men eftersom jag har planer hela veckan ses vi innan jag åker på fredag, åker ju på kvällen så hon är nog här över dagen :] Skönt, så får vi prata . det är vi bäst på jag och hon, det är allt vi gör ahaha!

Jag & Denise. Miss those sunny days, ge mig bra väder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0