Who's bad?!

Har suttit och snackat med byatch ett bra tag och läst lite forum, samtidigt hittade jag en grym blogg där bloggaren i fråga trycker egna t-shirt med egna tryck, och hon ritar hur jävla bra som helst! Ska fan ta och beställa några plagg därifrån när jag kommer hem, dem var ju så fina! Redan sett en del jag skulle vilja ha, men dem är slut! /sadface. Other then that, så ska jag nog lägga mig nu. Ska upp "tidigt" igen. Halv 12 denna gång, oh lord.

Ska ioförsig träffa vännerna, så det är värt <3 Och så ska jag och TQ haffa dom blåa glasen! Hell to the yeah! Hahaha :D Nu är det nog time for sleep, ska bara lägga in några låtar i mp3n, fyller på så mycket jag kan inför resan.


Kommentarer
Postat av: TQ

DE BLÅ GLASEN ÄR VÅRA! <3

2009-07-07 @ 09:57:21
URL: http://teeque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0