With or without you

Idag gjorde jag faktiskt ingenting, förrutom att jag umgicks lite med folket här hemma och sen kom TQ förbi. Då slutade jag vara så tjurskallig och började plocka fram saker som jag ska packa för resan, har ju totalvägrat att packa innan haha. Tanzila satt och gjorde en lista (såklart) & vi lyssnade på lite musik, chillade och snackade lite sådär.

Har oroat mig att jag inte kommer hinna träffa Anik innan vi åker, för medan vi är borta åker han nämlige iväg till lumpen! Så sämst ju! ;( Sad.. Iallafall, har frågat mamma om vi inte ska åka dit och sånt men idag fick jag veta att det är minnesstund för hans mormor den 8 så då får vi träffa honom innan han åker så det är jag lättad över.

Ska fortsätta glo på vänner nu, puss! Haha, fan va tråkiga inlägg jag skriver..

Jag & Anik, han muppar sig haha.

Kommentarer
Postat av: TQ

Jag älskar hans min på den bilden och att Umme sticker fram från ingenstans :'D

2009-07-03 @ 18:17:28
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: umme

ahhahah från ingestans å bästa blicken :D

2009-07-03 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0