Can't say I'm sorry when I know that I'll do it again

Hade en grymt mysig dag och kväll idag. Väcktes vid kvart i 12, började fixa mig sen drog vi och hämtade busskort och åkte in till stan där Tanzila väntade på att möta oss efter jobbet. Vi gick runt lite och shoppade lite grejer, sen fixade vi hämtmat från donken som vi tog med oss till någon park i Hornstull och käkade, skitmysigt med utsikt över vattnet och allt. Efter det drog vi mot ett berg där vi satt och lyssnade på musik och bara chillade.

Tog tåget hem, när man går av ser man Umme, fan va jag saknar att träffa vissa varje dag som vi gjorde :) Men men, man ses ju ändå :D Drog till Valsta där Milena väntade på mig, hon skulle testa en grej med min kamera sen skulle vi chilla, satt på basketplan med kusin, bror och syster och pratade, det var så skönt väder :') Efter 22 nångång kom Vicke och mötte upp oss, vi köpte käk och dricka i La campana, sen umgicks vi till typ för en halvtimma sen, och bara pratade och var. Tycker det känns underbart mellan oss alla nu verkligen, precis som gamla tider är det? Och det älskar jag verkligen

Yeah yeah, nu är jag alltför trött för att skriva mer, imorgon blir det sleepover med Aini, kanske umgås med Vicke litegrann. Får se hur det blir! :) Älskar dessa sommardagar/kvällar, så otroligt sköna! Börjar bli lite mer positiv angående Bangladesh-resan. Saknar ju min farbror. Får se hur länge denna positivitet håller i sig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0