Torka dina tårar baby jag är inte värd att gråta för

Danish ft Samzon - Torka dina tårar <3

Oj vad IQ-befriade människor det finns...

Idag tänker jag nog inte göra något. Är alldeles för trött och lat idag. Och så är min käre kompanjon Vicke sjuk nu! ;( Haha. Men men. Imorgon är jag iaf back on track again, då ska vi shoppa och mysa och ha picknick vid något ställe som min syster ville visa mig i Stan. Hon såg ju hur lycklig jag var hela dagen i när vi var i Gamla stan där vid vattnet, haha älskar fina ställen - så hon sa att hon ville ha med mig till ett annat ställe också, som hon säger att jag kommer gilla också. Fett gullig ju hahha. Och tydligen ska TQ också med, :D! Och syster ska ringa Mithila efter jobbet också och se om hon vill joina :]

Btw, Tanzila fick jobb igår, grattis! :D:D Gav mig lite inspiration till att get of my own ass, och börja söka jobb jag med haha. Har ju inget för mig nu i höst så efter jag kommer hem från Bangladesh ska jag försöka söka jobb, tackar för inspirationen TQ ;) Haha. Nu ska jag fortsätta prata me Umme den skumme! :D Skönt att bara chilla hemma idag faktiskt.

Dagar som dessa saknar jag dig som mest.



Jag & min kompanjon ! ;) haha

Kommentarer
Postat av: TQ

Aaaw :'D <3 <3 YOU CAN DO IT, YES YOU CAN!

2009-06-25 @ 17:03:00
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: Samina

YOU CAN DO IT IF YOU PUT YOUR AS INTO IT! HAHAHAHAHAA JÄVLA UMIT ..

2009-06-25 @ 17:04:56
URL: http://heartfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0