When I'm with you I am far away and nothing is for real

Värmen har varit lite väl mycket för mig under så många dagar, tillslut kan jag inte sova på natten för jag tycker det är för varmt (jag klarar egentligen inte av värme alls haha) så jag har suttit ute på balkongen 6 på morgonen efter jag inte kunnat sova haha. Så igår flyttade mamma och pappa in en fläkt i mitt rum, förhoppningsvis får jag sova lite nu? Inatt gick det inte bra ändå, tyckte det var varmt trots fläkten?! Hahaha.

Jaja, jag älskar sommaren ändå, alla blir så glada och pigga av sig och vill göra massa grejer haha. Och det ser så fint ut :') Ska iallafall ta bussen om en timma och träffa min kompanjon (haha, nu ska jag kalla henne så :D) och vi ska käka lite sen dra till Valsta och träffa TQ tror jag :] Jag ska iallafall det :D Och så kommer det vara andra peeps där uppe säkert, haha sommarens nya hangout - basketplan? :D

Måste säga att enda sedan MJ dog har jag spelat sönder hans gamla klassiker som fan, han var verkligen grym, en legend helt enkelt. Nu ska jag fortsätta se på Vänner, puss




Saknar oss när det inte längre är vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0