Your candle burned out long before your legend ever will

Har helt glömt att uppdatera om de senaste dagarna, för några sedan sov Aini a.k.a Ainaaa här, chillade med Vicke några timmar innan, sen drog vi och köpte pizza, och käkade alla tillsammans (jag, bror, syster, Vicke och Aina) efter det drog vi ut, snackade och satt vid basketplan. Igår träffade jag först Viktoria, sen drog vi och mötte TQ, Milena och Christian som också var där. Satt och pratade och chillade lite sen drog vi och skulle köpa mat men det var stängt i La Campana -.- Lame, sen hängde jag och V runt lite till.

Iallafall, Milena åkte bort tidigt imorse, till Kanarieöarna faktiskt. Lite avundsjuk sådär ;) Alla åker bort till massa ställen och jag är fast med Bangladesh - ännu en gång! Men men, pratade med farbror igår, längtar iallafall till att vi får träffa honom och alla andra, ska bli mysigt ändå. Och det är ju trots allt bara en månad... Inte så mycket eller? Fan vad jag gnäller... Hahhaa, annars har jag iallafall bara varit med familjen.

Igår satt vi på balkongen i flera timmar och dagen innan så packade vi järnet, nu är det bara 10 dagar kvar. Funtar på om jag vill dra och shoppa imorgon, ska kolla om någon kan. Annars får jag vänta med det tills vi drar in till stan allihopa, vill iallafall köpa lite stuffs som jag såg sist jag var ute. Får fixa det någon dag iaf. ;D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0